Στις 9-11 Νοεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε διεθνές συνέδριο με τίτλο “The Birth of Contemporary Europe: World War I, Music and the Arts”.

Στην ιστοσελίδα του συνεδρίου αναφέρεται: In this international multidisciplinary conference, we expect to discuss several issues that have to do with artistic and cultural manifestations and their connection to music and sound in general, which occur both during, but also after, the end of the Great War.

World War I has been the turning point towards the birth of Contemporary Europe. It signaled the crucial end of the Empires and the shift towards new perspectives. The artistic and cultural output of the period in discussion has been rich and diverse, something that has been partially reflected on the scope of projects such as Europeana 1914-1918 , Europeana Migration and others.

Κατασκευή ιστοσελίδας και υποστήριξη του διακομιστή Διαδικτύου: Τάσος Κολυδάς. Γραφικά: Ανδρέας Βακαλιός.

«27o Φεστιβάλ Κιθάρας στην Πάτρα· κριτική θεώρηση και κάποιες ιστορικές αναφορές», tar.gr, http://www.tar.gr/content/content.php?id=5613, Διαδίκτυο, 2018

Δημοσιεύτηκε στο διαδικτυακό περιοδικό TAR, κείμενο με τίτλο 27o Φεστιβάλ Κιθάρας στην Πάτρα· κριτική θεώρηση και κάποιες ιστορικές αναφορές. Στο κείμενο επιχειρείται μια επισκόπηση των πεπραγμένων του Φεστιβάλ, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 30 Μαρτίου έως και τις 2 Απριλίου 2018. Παράλληλα, διατυπώνονται σκέψεις σχετικά με τα φεστιβάλ κιθάρας στην Ελλάδα: την αξία τους και τη θέση τους στη μουσική ζωή του τόπου. Στο φεστιβάλ, ο Τάσος Κολυδάς παρουσίασε διάλεξη με θέμα «Το ρεπερτόριο των πρώτων σολίστ κιθάρας στην Ελλάδα και το εξωτερικό».

«Το ρεπερτόριο των πρώτων σολίστ κιθάρας στην Ελλάδα και το εξωτερικό», 27ο Φεστιβάλ Κιθάρας, Πάτρα, 31.3.2018

Κυκλοφόρησε το βιβλίο με τίτλο Δημήτρης Φάμπας (1921-1996): πρωτεργάτης της ελληνικής Σχολής κιθάρας (Αθήνα, 2017, εκδ. Panas Music / Κ. Παπαγρηγορίου – Χ. Νάκας). Σελίδες: 456. Διαστάσεις 17x24cm. ISBN: 978-6-18-531302-9. Στόχος μου ήταν η κάλυψη ενός σημαντικού κενού στην Ιστορία της Νεο­ελληνικής Έντεχνης Μουσικής και συγκεκριμένα στη διερεύνηση του φαι­νομένου που συνδυάστηκε με τη ραγδαία αύξηση του ενδιαφέροντος γύρω από την κλασική κιθάρα κατά το δεύτερο μισό του εικοστού αιώνα στην Ελλάδα, καθώς και των συνθηκών θεμελίωσης και ανάπτυξης της ελληνι­κής σχολής κιθάρας, μέσα από τη διεξοδική μελέτη της ζωής και του έργου του Δημήτρη Φάμπα,

Δημοσιεύτηκε στο διαδικτυακό περιοδικό Tar, συνέντευξη στην συνεργάτιδα του περιοδικού, Τίνα Βαρουχάκη. Στο πλαίσιο της συνέντευξης, γίνεται κουβέντα για τη διδακτορική διατριβή, το βιβλίο για τον Δημήτρη Φάμπα, την ιστορία της κιθάρας στην Ελλάδα, και τα σχέδια για το μέλλον.

Δημοσιεύτηκε στην διαδικτυακή εκδοχή της εφημερίδας Το Βήμα, παρουσίαση του βιβλίου για τον Δημήτρη Φάμπα από τον Λάμπρο Σταυρόπουλο. Ο τίτλος της δημοσίευσης είναι Δημήτρης Φάμπας: πρωτεργάτης της ελληνικής σχολής κιθάρας / Βιογραφία – μελέτη του έργου του σπουδαίου κιθαριστή από τον Τάσο Κολυδά. Ακολουθεί ένα μικρό δείγμα του κειμένου:

«Η κλασική κιθάρα στην Ελλάδα κατά το δεύτερο μισό του εικοστού αιώνα: όψεις της μεταμόρφωσης ενός μουσικού οργάνου από τη σκοπιά του ρεπερτορίου», 9ο Διατμηματικό Συνέδριο Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρίας - ΕΜΕ, Θεσσαλονίκη, 1.12.2017

Διερευνώντας την αξιοπιστία των πηγών (Επιμόρφωση πάνω στις Δημιουργικές Εργασίες, Μουσικό Σχολείο Ιλίου), Αθήνα, 7.9.2017

Το φαινόμενο της λογοκλοπής μουσικής και αντιγραφής μουσικών έργων (music plagiarism) εγείρει προβληματισμούς τόσο καλλιτεχνικής όσο και νομικής φύσης. Πώς βιώνει ένας μουσικός τη λογοκλοπή και πώς χρησιμοποιεί τα προγενέστερα έργα ως πηγή έμπνευσης; Πότε η χρήση στοιχείων από προγενέστερα έργα είναι επιτρεπτή και πότε συνιστά απομίμηση κατά το δίκαιο πνευματικής ιδιοκτησίας; Ποιά είναι τα τεχνικά εργαλεία για την εξακρίβωση της λογοκλοπής και τι προσφέρουν οι μουσικολογικές αναλύσεις;