Δημοσιεύτηκε στο διαδικτυακό περιοδικό TAR, κείμενο με τίτλο 27o Φεστιβάλ Κιθάρας στην Πάτρα· κριτική θεώρηση και κάποιες ιστορικές αναφορές. Στο κείμενο επιχειρείται μια επισκόπηση των πεπραγμένων του Φεστιβάλ, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 30 Μαρτίου έως και τις 2 Απριλίου 2018. Παράλληλα, διατυπώνονται σκέψεις σχετικά με τα φεστιβάλ κιθάρας στην Ελλάδα: την αξία τους και τη θέση τους στη μουσική ζωή του τόπου. Στο φεστιβάλ, ο Τάσος Κολυδάς παρουσίασε διάλεξη με θέμα «Το ρεπερτόριο των πρώτων σολίστ κιθάρας στην Ελλάδα και το εξωτερικό».

«Το ρεπερτόριο των πρώτων σολίστ κιθάρας στην Ελλάδα και το εξωτερικό», 27ο Φεστιβάλ Κιθάρας, Πάτρα, 31.3.2018

Κυκλοφόρησε το βιβλίο με τίτλο Δημήτρης Φάμπας (1921-1996): πρωτεργάτης της ελληνικής Σχολής κιθάρας (Αθήνα, 2017, εκδ. Panas Music / Κ. Παπαγρηγορίου – Χ. Νάκας). Σελίδες: 456. Διαστάσεις 17x24cm. ISBN: 978-6-18-531302-9. Στόχος μου ήταν η κάλυψη ενός σημαντικού κενού στην Ιστορία της Νεο­ελληνικής Έντεχνης Μουσικής και συγκεκριμένα στη διερεύνηση του φαι­νομένου που συνδυάστηκε με τη ραγδαία αύξηση του ενδιαφέροντος γύρω από την κλασική κιθάρα κατά το δεύτερο μισό του εικοστού αιώνα στην Ελλάδα, καθώς και των συνθηκών θεμελίωσης και ανάπτυξης της ελληνι­κής σχολής κιθάρας, μέσα από τη διεξοδική μελέτη της ζωής και του έργου του Δημήτρη Φάμπα,

Δημοσιεύτηκε στο διαδικτυακό περιοδικό Tar, συνέντευξη στην συνεργάτιδα του περιοδικού, Τίνα Βαρουχάκη. Στο πλαίσιο της συνέντευξης, γίνεται κουβέντα για τη διδακτορική διατριβή, το βιβλίο για τον Δημήτρη Φάμπα, την ιστορία της κιθάρας στην Ελλάδα, και τα σχέδια για το μέλλον.

Δημοσιεύτηκε στην διαδικτυακή εκδοχή της εφημερίδας Το Βήμα, παρουσίαση του βιβλίου για τον Δημήτρη Φάμπα από τον Λάμπρο Σταυρόπουλο. Ο τίτλος της δημοσίευσης είναι Δημήτρης Φάμπας: πρωτεργάτης της ελληνικής σχολής κιθάρας / Βιογραφία – μελέτη του έργου του σπουδαίου κιθαριστή από τον Τάσο Κολυδά. Ακολουθεί ένα μικρό δείγμα του κειμένου:

«Η κλασική κιθάρα στην Ελλάδα κατά το δεύτερο μισό του εικοστού αιώνα: όψεις της μεταμόρφωσης ενός μουσικού οργάνου από τη σκοπιά του ρεπερτορίου», 9ο Διατμηματικό Συνέδριο Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρίας - ΕΜΕ, Θεσσαλονίκη, 1.12.2017

Διερευνώντας την αξιοπιστία των πηγών (Επιμόρφωση πάνω στις Δημιουργικές Εργασίες, Μουσικό Σχολείο Ιλίου), Αθήνα, 7.9.2017

Το φαινόμενο της λογοκλοπής μουσικής και αντιγραφής μουσικών έργων (music plagiarism) εγείρει προβληματισμούς τόσο καλλιτεχνικής όσο και νομικής φύσης. Πώς βιώνει ένας μουσικός τη λογοκλοπή και πώς χρησιμοποιεί τα προγενέστερα έργα ως πηγή έμπνευσης; Πότε η χρήση στοιχείων από προγενέστερα έργα είναι επιτρεπτή και πότε συνιστά απομίμηση κατά το δίκαιο πνευματικής ιδιοκτησίας; Ποιά είναι τα τεχνικά εργαλεία για την εξακρίβωση της λογοκλοπής και τι προσφέρουν οι μουσικολογικές αναλύσεις;

Το Ζαγόρι είναι μια περιοχή προικισμένη με σπάνιο φυσικό κάλλος. Οι ιστορικές συνθήκες διαμόρφωσαν εκεί ένα ιδιαίτερο πολιτισμικό περιβάλλον, όπου η πολλαπλότητα των μικρών κοινωνιών δεν αναιρεί την ενότητα του συνόλου. Το σύνολο αυτό αναδεικνύεται σε πραγματικό μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς, με υπερτοπική ακτινοβολία, όχι μόνο για την ήδη καταγεγραμμένη αλλά και για την ζώσα μνήμη. Είναι επομένως φυσικό να είναι η περιοχή του Ζαγορίου από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στην Ήπειρο, αλλά και μια ζωντανή σφαίρα κοινωνικής διάδρασης, όπου η παράδοση συναντά τη συγχρονία σε πλείστα όσα πεδία, από την οικονομία μέχρι τις πιο άμεσες μορφές κοινωνικότητας.

nikopoli-2016.06.22Το Μουσικό Σχολείο Πρέβεζας συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής στην Πρέβεζα με μια εμβληματική παράσταση στο Ρωμαϊκό Ωδείο της Νικόπολης. Στο πρώτο μέρος η Ορχήστρα του Σχολείου ερμήνευσε συνθέσεις που απορρέουν, σχετίζονται ή παραπέμπουν στο όνειρο, σε μια παράσταση με τίτλο: «όνειρο και μουσική [ερμηνεία]». Η Ορχήστρα υπό τη διεύθυνση του Τάσου Κολυδά έπαιξε πρωτότυπες συνθέσεις, διασκευές γνωστών έργων, και συνθέσεις των ίδιων των μαθητών σε μια παράσταση που είχε μεγάλη επιτυχία..