«Μάνου Χατζιδάκι: Όρνιθες», περ. Πειραϊκά Γράμματα, Αθήνα, 2000, τ. 24, σ. 200-201

«Φεστιβάλ Κιθάρας», περ. Πειραϊκά Γράμματα, Αθήνα, 2000, τ. 23, σ. 129-130

«Μανουέλ Σαλίνας», περ. Πειραϊκά Γράμματα, Αθήνα, 2000, τ. 22, σ. 56-58

Eρευνητικό πρόγραμμα με τίτλο: «Oι μουσικές πηγές της Eλλάδας / Έρευνα, Tεκμηρίωση, Aνάπτυξη».

 

Eρευνητικό πρόγραμμα με τίτλο: «Kατάρτιση Corpus των μουσικοκριτικών του Mίνου Δούνια· δημιουργία εργαλείου μουσικολογικής έρευνας και διάδοσης πληροφοριών».

 

Χάρης Σαρρής - Τάσος Κολυδάς - Μιχάλης Κωστάκης, «Investigating instrumental repertoire following the technique of parataxis: A case study», Journal of Interdisciplinary Music Studies - JIMS, Σμύρνη, 2010, τ. 4/2, σ. 99-120

 

Χάρης Σαρρής – Τάσος Κολυδάς – Παναγιώτης Τζεβελέκος, «Parataxis: A Framework of Structure Analysis for Instrumental Folk Music», περ. Journal of Interdisciplinary Music Studies - JIMS, Σμύρνη, 2010, τ. 4/1, σ. 71-90.

Χάρης Σαρρής – Άγγελος Βελεγράκης – Τάσος Κολυδάς, «Drawing a parallel between the gaida (bagpipe) and the Zonarádikos line dance through statistics», περ. Journal of Interdisciplinary Music Studies - JIMS, Σμύρνη, 2010, τ. 4/2, σ. 121-142.

Τάσος Κολυδάς, Η ανάθεση πρωταγωνιστικού ρόλου στην κιθάρα για την εκτέλεση σκηνικής μουσικής κατά την πρώτη μεταπολεμική περίοδο· μια ιστορική - μουσικολογική προσέγγιση, Πρακτικά Συνεδρίου «Ελληνική μουσική δημιουργία του 20ού αιώνα για το λυρικό θέατρο και άλλες παραστατικές τέχνες», Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Μάρτιος 2009.

 

Τάσος Κολυδάς, «Ο "ασθενής" ήχος της κιθάρας και ο Andrés Segovia ως "θεράπων" τής μουσικής της», περ. Tar, Διαδίκτυο, Φεβρουάριος 2007.

 Στο κείμενο εξετάζεται η αντίφαση μεταξύ της χαμηλής στάθμης έντασης της κιθάρας και των συνθηκών υψηλού θορύβου που επικρατούν στα σύγχρονα αστικά κέντρα, στο πλαίσιο των οποίων η κιθάρα σημείωσε πρωτοφανή διάδοση. Το φαινόμενο προσεγγίζεται από τη σκοπιά της δράσης του Segovia κατά τον 20ό αιώνα. Αποτυπώνεται η στάση που τήρησε στα ζητήματα του ρεπερτορίου, της ερμηνείας και της τεχνικής της κιθάρας, άλλοτε με παραπομπές στη βιβλιογραφία και άλλοτε με την παράθεση συγκεκριμένων γνωρισμάτων της καλλιτεχνικής ιδιοσυγκρασίας του. Τέλος, επιχειρείται μια ερμηνεία όσων αναφέρθηκαν πιο πάνω, εξετάζοντας τα γνωρίσματα του κοινού στο οποίο απευθύνθηκε και τα προσωπικά του βιώματα που λειτούργησαν πολυδιάστατα στην διαμόρφωση της ψυχολογικής του συγκρότησης. Το κείμενο εντάσσεται στο αφιέρωμα που "δημοσίευσε" το ψηφιακό περιοδικό TAR, στις 2 Ιουνίου 2007, με αφορμή τη συμπλήρωση είκοσι ετών από το θάνατο του διάσημου κιθαριστή.

Κατεβάστε το αρχείο